fredag den 8. marts 2013

Garn-æg.

Jeg har forsøgt mig med tapetklister, sukkerstivelse, garn - og mange vandballoner, da jeg lavede disse æg. 
Her fandt jeg en diy på sukkerstivelse og inspiration til disse æg.. Det bliver sådan nogle fine og enkle æg. 
Jeg synes egentlig at tapetklisteret er nemmest at bruge, men ballonerne er nemmest at fjerne igen når jeg bruger sukkerstivelse. Jeg har egentlig lavet flere æg end dem der er her på billedet, men de hænger allerede på mit arbejde :)

Når man nu har gang i tapetklisteret... kan man jo lige lege lidt med papmaché, jeg viser frem når drengene og jeg er færdige med at dekorere :-D

6 kommentarer:

  1. Ej hvor er de flotte, tror at jeg skal have prøvet af. Jeg er ikke særlig vild med påskepynt, men sådan nogle her, er lige mig.
    Tak for indspiration :)
    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, jeg er heller ikke til alt for mange kyllinger og harer, kun hvis de er af chokolade ;) Rigtig god weekend :)

      Slet
  2. Søde er de - lækre faver som gør en lidt forårskuller;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ha ha ja farverne gør en lidt forårskulleret, især når solen også skinner :) Også rigtig god weekend til dig :)

      Slet
  3. Hvor er de fine.. Hvordan laver du sukkerstivelsen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du trykker på linket (det er ordet her) kommer du videre til Halager's blok hvor hun har lavet en rigtig god DIY :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...