onsdag den 11. december 2013

Dagens nissetegning + gårsdagens.

Her til aften kommer der to tegninger, tiden løb fra mig i går, tegningen var klar, men et smut forbi skadestuen og en julebazar med 1.D var det dagen blev brugt på.
Ja det var mig selv der måtte limes på skadestuen, 
gik ind i en skabslåge på arbejdet, og ja jeg havde selv åbnet skabet - flot Anja
Hjemme kiggede mine drenge lidt imponeret på mig da jeg fortalte at jeg havde slået en lille flænge i hovedet og havde måtte limes, jeg kom lige som lidt med i drengeklubben - sejt ;)


Mine drenge drømmer lidt om sne.. mon ikke det kommer til Januar !


Kan man blive træt af nisser ? jeg bliver i hver tilfældet ikke træt af at tegne dem.



1 kommentar:

  1. God bedring med flængen.. Sneen kommer da i vinterferien !! Knus :-)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...