tirsdag den 3. december 2013

Måske jeg skulle gå igang...

Med at lære at strikke... Jeg ville rigtig gerne kunne strikke strømper !


Jeg har knækket hæklekoden, men strikkekoden den er og bliver mig ulogisk, så det bliver vist ikke til mange strikkede sokker her i huset. Jeg har ledt efter en opskrift på hæklede sokker, men dem jeg har fundet ser mig noget løjerlige ud ;)

Drengene og jeg har hygget os med at lave stempler, det er ikke bare lige at få dem pæne, drengene har lavet deres forbogstaver, og her betød det ikke noget at stemplet ikke blive spejl vendt, det gjorde det så bestemt med mit første forsøg, i min iver tænkte jeg ikke over at Krull selvfølgelig skulle spejl vendes... 
Spænd lige hjelmen Anja  ;)


En dejlig 3 december til jer :-D

2 kommentarer:

  1. Fede stempler. Du har da formået at få det ret lige, må man sige. Jeg kunne også godt have lavet samme bommert som dig med at glemme at spejlvende bogstaverne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak, det sjoveste var at jeg først opdagede min bommert da jeg havde lavet det sidste L :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...