tirsdag den 24. juli 2012

Ihh hvor jeg ønsker mig...

Et krydsnøgleapparat, det er da så nemt med sådan et, jeg hækler tit i dobbelt garn, og på ingen tid er to nøgler garn blevet til et, ja jeg ved godt at krydsnøgleapparatet er til at vinde fed til nøgler. Men ihh hvor ville jeg gerne eje sådan et, men helt billige er de ikke. Så er det jo godt jeg er på besøg hos min Mor så jeg kan låne hendes lidt :) jeg kan huske at min Mor havde dette krydsnøgleapparat da jeg var lille pige, så det er da en langtidsholdbar ting ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...