lørdag den 21. juli 2012

Knapper kan man altid bruge..

Jeg gemmer altid knapper, altså hvis de er sjove eller flotte. Manden min har i flere år set mig klippe knapper af udtjent børne og voksen tøj eller tålmodigt ventet mens jeg gik på knappe-jagt i div. butikker.
Men nu er nogle af dem kommet til ære og værdighed igen, jeg sad med to hårspænder som jeg manglede en ide til, og nu endte de med at se sådan ud ! Og her har jeg ellers gået og overvejet at blive korthåret igen.. nå men det får vente lidt ;)
Ja en limpistol er nu altid god at have ved hånden ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...