søndag den 4. november 2012

Biografen kalder :)

Idag går mine drenge og venter, vi skal nemlig i biografen om et par timer..
Jeg var så heldig at vinde to billetter hos Creative Tail til filmen Marco Macaco, og tro mig drengene glæder sig, de havde snakket om filmen før jeg vandt billetter, så da jeg fortalte at jeg havde vundet billetter ville jublen ingen ende tage :) 


I dag skal bare stå på ren hygge og afslapning , igår hjalp vi det meste af dagen med at sætte drengenes spejder hytte i stand, jeg satte 50m2 væv op og manden min kiggede på el arbejde, alle børnene hyggede med bål og snobrød, og det blev sørget for frokost og den slags til alle, de voksne der laver spejder arbejde er frivillige, så derfor giver jeg gerne min arbejdes tid gratis til dem, jeg er ellers lidt modstander af at forældre inddrages i vedligeholdelse at skoler og institutioner, tit er det noget klamp der bliver lavet, men på den anden side kan jeg godt se at der ikke bliver vedligeholdt bare lidt hvis forældre ikke træder til og giver en hånd. Men igår var rigtig hyggelig og vi lærte mange lidt bedre at kende :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...