fredag den 16. november 2012

Give Away her på bloggen :)

Nu nærmer julen sig, så jeg laver min første Give Away.

  Håndsyet gavepakker lige til at hænge på juletræet

eller som her på en troldgren.

Vinderen kan vælge imellem pakke nr.1 eller pakke nr.2,

og jeg håber selvfølgelig at der er mange der har lyst til at være med :)


Jeg trækker lod den 1 dec. så vinderen kan få glæde af gavepakkerne i december :)

Du deltager således:

2 lodder: Fast læser og skriv en kommentar.

5 lodder: Fast læser, skriv en kommentar og linker med billede fra din blog.
Lån gerne det øverste billede.

I må meget gerne skrive hvor mange lodder I deltager med, og en mail adresse hvis I ikke har en blog, 

Også skal I huske at skrive hvilken pakke I gerne vil have, pakke nr.1 eller nr.2 :)



Gavepakkerne måler ca. 4 cm x 4 cm.
Pakke nr.1 er i traditionelle julefarver og pakke nr.2 er i kraftige farver som orange, pink og gul.
Hvilken farver er din jul i :)

19 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være den første til at deltage. Jeg deltager med 5 lodder og hvis jeg vinder vil jeg gerne have pakke nr. 1 :-)

    SvarSlet
  2. Så er jeg klar som nr. 2 deltager, jeg vil gerne værre med på 5 lodder.
    Hvis jeg vinder vil jeg gern have pakke nr 1.

    Mona

    SvarSlet
  3. Jeg er helt klart med - de er da fine! Skyder 5 lodder af og håber at pakke 1 flytter hjem til mig.

    God aften!

    SvarSlet
  4. Jeg snupper 5 lodder :o) pakke 1 vil passe rigtig fint til mine julefarver :o)

    SvarSlet
  5. Jeg deltager hermed med 2 lodder, hvis jeg vinder vil jeg gerne have pakke nr. 1.

    SvarSlet
  6. jeg snupper 5 lodder :)

    og pakke 2

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  7. Sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage med to lodder :) heno26@hotmail.com

    vil helst have pakke nr to :)

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med 2 lodder :-)og vil gerne vinde pakke nr. 1 :-)

    SvarSlet
  9. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder:-)

    Tjek også min fine blog for fine ting.-)

    SvarSlet
  10. Deltager :-)
    2 lodder

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, og er fast læser :)
    Vil gerne vinde pakke 1.
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  12. Jeg satser 2 lodder på oakke nr. 1. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg er med på 5 lod og er til pakke 1;O)

    Tjek http://glambaekdesign.blogspot.dk/2012/09/flagdage.html

    SvarSlet
  14. Jeg snupper 2 lodder og krydser fingre for pakke 1, som ville passe perfekt på min Troldgren :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  15. Jeg snupper 2 lodder og vil gerne vinde den første pakke :)

    SvarSlet
  16. hov, jeg kom ikke på, er med på 5 lod, pakke nr 1, hvis:)

    SvarSlet
  17. Åhh jeg er ret forelsket i pakke nr. 1, så jeg skynder mig lige og hapse 5 lodder :)

    God (tidlig) weekend og jul!

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Jeg håber man stadig kan nå at være med. Jeg er ret så vild med gaverne i pakke nr. 1. De er rigtig lækre, og farverne er lige mig. Jeg deltager med 2 lodder.

    Glædelig 1. december. :O)

    Mvh. Laura B (Lah09(at)live.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre var du lige lidt for sent ude :/
      Også glædelig 1. december til dig :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...