tirsdag den 6. november 2012

Små gavepakker.

Det er blevet til et par små gavepakker, hvert år udvider jeg samlingen med et par stykker (og der er ikke to der er ens) hvis jeg da ikke forærer dem væk, en lille håndfuld er en fin værtinde gave i julemåneden :) 
De små pakker gør sig fantastisk på et juletræ, de måler 4 cm x 4 cm

Jeg går og overvejer om jeg skal lave en give away med de små gavepakker senere på måneden :)



Tror jeg også skal sy nogle gavepakker i orange, gul og pink farver, det vil sikkert se
 godt ud på et juletræ :)

2 kommentarer:

  1. De er rigtig søde, syntes det er en rigtig god ide med den give away ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona, dejligt du synes at en give away på dem er en god ide :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...