onsdag den 12. december 2012

Julegave fra arbejdet.


Har fået julegave fra mit arbejde i dag, min helt egen Kay Bojesen Sangfugl, jeg er så glad for den, den er lækker og formerne er bløde, og jeg er rigtig glad for at den er i disse farver for det ville jeg ikke selv have valgt, så den bryder "mine/vores" farver her hjemme. På arbejdet kunne vi vælge i mellem julegaver bla. sengetøj fra Södahl og lysestager fra Georg Jensen, og tit vælger man jo lidt praktisk, men ikke denne gang...
Sangfuglen skal bare stå og tage sig ud, og gøre mig glad i "låget" med farverne og formen :)

6 kommentarer:

  1. Den ville jeg sørme også blive glad for at få... og så i den farve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig lidt til at se den uden alt julepynten ;)

      Slet
  2. Den er så fed.. Vi er eget glade for Otto. :-)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...