søndag den 30. december 2012

Rigtig rigtig godt nytår.

Så er vi hjemme igen efter næsten en uges juleferie i Kolding, dejligt med tid sammen med Mormor og bonus Morfar, for det er det min mors mand er for mine drenge, en stor bonus i deres liv :) 
Nu er det nytår og jeg er begyndt at se frem til foråret, det havde jeg snakket lidt om på vejen hjem fra juleferien, også kom manden hjem med blomster idag så jeg kunne snuse til foråret.


Jeg er spændt på det nye år, og det er på mange af dem der står mig nær´s vejene :)
jeg selv ønsker mig et stille og roligt år.
Jeg ønsker jer der læser med her et lykkebringende nytår, jeg bliver så glad hver gang en af jer lægger en kommentar, og jeg nyder at suse rundt i blogland  og finde inspiration, jeg kan mærke at min kreativitet vokser når jeg besøger jer andre bloggere :)

-- Anja




2 kommentarer:

  1. Skøn nytårsheader du har lavet, glæder mig til at se hvad du finder på i 2013.
    Godt nytår.

    Mona

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde Mona, jeg har lavet den næste header klar ;)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...