fredag den 21. december 2012

Velkommen til juleferien.

Vi er gået på juleferie, og idag fik drengene lavet nogle julegaver, og jeg har lovet Emil at jeg allerede har glemt hvad det er han har lavet til mig i julegave, og det har jeg så gjort ;)
Drengene har malet deres spartlede juletræer, de er ikke helt færdige endnu for de mangler lidt glimmer, men farverige bliver de.


Nissen havde lagt pandelygter til drengene idag, og som I kan se har den været anvendelig i dag til de små detaljer.


Her er høsten af drengenes julegave producering, jeg kan ikke vise gaverne frem da en af modtagerne læser med her :) Jeg ville gerne have sat bånd på alle gaverne, men det mente drengene altså ikke var nødvendigt, i en drenge verden er det at over do it... 

Der bliver måske lidt stille på blogger her henover julen, for første gang i mange år har jeg sammen med familien fri hele julen, så jeg vil ønske jer alle der læser med her 

en rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår 

Et juleknus til jer alle -Anja


1 kommentar:

  1. De ser godt nok koncentreret ud, med pandelygte og rigeligt med maling kan det ikke gå helt galt ;O)

    Glædelig jul og godt nytår til dig også.

    Mona

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...