lørdag den 13. april 2013

Når Mor sover længe...


Når Mor sover længe er drengene kreative på egen hånd...

Det er så nu at jeg skynder at fortælle at mine drenge ALTID er morgen friske, især den ældste.
klokken er sjælden mere end 7 før de er ude af sengene.

Fredag morgen vågnede jeg kl. 7.40 ved at Emil viskede mig i øret:
Mor vi har lavet noget til din blog.
Det kan jeg da ikke stå for :)

Så her er Emil og Mikkel´s papmænd



Det er to rigtig samlere jeg er Mor til, de kender heldigvis mine grænser, så de ved godt hvad de må tage med ind i huset og gemme til senere brug, ting der ikke "gror" noget på, ting der ikke kan udvikle sig til dyr og den slags ;) Det kan til tider være svært at snige sig til at smide papkasser, toiletrulle, tomme dåser ud, for drengene får så mange ideer, og gemmer mange mange dimse dutter, der bliver brugt uanede mængder tape her i huset, og jeg burde have købt aktier i en tapefabrik, og have papirfabrikken liggede i baghaven.

En dejlig aften til jer :)

Anja


4 kommentarer:

  1. Ej hvor er de hyggelige de små rulle-mænd :-) skønt når drenge også er kreative. :-) det er ikke helt så tit det ses, som ved tøser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber også interessen for selv at lave noget med hænderne holder ved hos mine drenge :)

      Slet
  2. Åhh hvor sød,super seje drenge du har ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lidt sjovt de interessere sig for hvad jeg laver :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...