tirsdag den 2. april 2013

Nye bogmærker + bog forslag !

Jeg er bidt af bøger, jeg elsker at læse, jeg læser alle slags bøger.. 

Det sidste års tid har jeg læst krimier bl.a. Jussi Adler-Olsen, året før læste jeg en slægtsroman på 21 bøger det mener jeg der var i alt, den omhandlede Danmarks historien helt tilbage til vikingerne. 
Nu har jeg lige læst 5. bøg af Åsa Larsson færdig, og ved ikke lige hvad jeg så skal kaste mig over !

I er meget velkommende til at komme med forslag :)


Jeg var da nød til at lave mig sådan et par bog-spisere, de er set på pinterest.



4 kommentarer:

  1. Hvor er de søde, de bogmærker.
    Hvis ikke du har læst "Den hvide massai" så gør det, den er super god.

    SvarSlet
  2. Alt af ken follet - ultimativt bedste jeg har læst og jeg har læst en del :)

    SvarSlet
  3. Super søde bogmærker,nå jeg om 8 år går på pension, og får tid til at læse bøger, kontakter jeg dig Anja, for at få gode råd om hvad jeg skal læse, for det kan jeg hører, det har du styr på ;O)

    Mona

    SvarSlet
  4. Tak for jeres bog forslag, jeg har ikke læst nogle af dem I foreslår, så jeg skal lige rundt biblioteket i denne uge :) Og Mona du siger bare til ;-)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...