mandag den 1. april 2013

Vinderen er fundet.

Så blev det tid til at trække en vinder af iPad sleevet.

Det er dejligt at så mange har haft lyst til at deltage :)
Jeg har valgt at dem der har delt på facebook fik lodder for det.


Og vinderen er Frk. Hansen med lod nr. 19


Frk. Hansen skrev :
Jeg vil rigtig gerne være med på 3 lodder.. Jeg må dog indrømme at vi har et Ipad sleeve, men lige i det jeg så den vidste jeg hvad den skulle bruges til hvis jeg går hen og er heldig!
Håber og krydser fingre :-)
Hilsen Frk. Hansen
www.frkhansen.dk

Så Frk. Hansen hvis du mailer din adresse til mig, så sender jeg straks postbudet afsted.
Og nu er jeg meget nysgerrig over hvad du dog har fundet på du skal bruge iPad sleevet til ;)

Håber I alle har haft en dejlig påske.
God aften :)

1 kommentar:

  1. Jamen hurra for en heldig grøntsag jeg er! ;-)
    Jeg viser helt sikkert hvad den skal bruges til på bloggen! Tusinde tak og god aften til dig!

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...