søndag den 9. juni 2013

Halskæder er det blevet til.

Jeg er hoppet ud i at lave flere halskæder, ikke at jeg mangler.. men de farvede perler lokkede. 


Jeg synes ikke weekenden har været lang nok, men vi har nået mange praktiske ting, haft huset fylde med friske drenge, vasketøj i laange baner, været til luedag i grundejerforeningen og en klasse-komsammen med dertil hørende madret til fælles buffet, og manden min sørgede for at jeg også fik lidt krea-tid 
som I kan se,alt i alt en dejlig weekend :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...