lørdag den 15. juni 2013

Indflytnings gave

I dag skal vi hjælpe min søster og kommende svoger, der er et bryllup under opsejling i sep :-D, med at flytte, og jeg tror de glæder sig til det er overstået der gør jeg i hver til fældet ;) 
De skal selvfølgelig have en indflytningsgave når vi har overstået flytningen, og da jeg bestemt tror min søster har andre ting at lave idag, tør jeg godt vise den her på bloggen nu.


Puden er rigtig rund i virkeligheden, men det har jeg altså ikke evnet at fange på et billede..
Jeg har brugt gul sytråd på bagsiden for at lave lidt spræl, jeg synes ikke det skal blive alt for "pænt" :-P

2 kommentarer:

  1. Så den igår. Den er rigtig pæn !

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg håber de kunne lide den begge to ;)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...