lørdag den 1. juni 2013

Tapet og skråbånd.

Syntes jeg manglede opbevaring til min tegne og skrive redskaber, så et par paprør, tapet og lidt skråbånd blev disse:







Meget enkle at lave, jeg malede rørene inden i, syntes ikke pappets farve var så pænt, satte tapet på yder siden og syede en stikning på skråbåndet inden jeg limede det fast på kanten som finish. 




Manden min kiggede lidt da jeg tog symaskinen frem midt i jeg var ved at lave disse rør, han har sikkert tænkt at det var en god symaskine, men disse rør ville den ikke kunne sy i ;) 

Hvilken fantastisk sommerdag vi har haft i dag, håber i morgen bliver lige så god, Mikkel er på spejder weekend, og det er sjovest at ligge i telt i tørvejr :) Vi andre i familien har været på by tur, spist is og været en tur i den nye lokale brugskunst/hobby-butik... det sidste kunne godt på sigt blive en dyr affære ;)

Må I få en solrig søndag :)

5 kommentarer:

  1. Det er smart og ja, egentlig ikke super kompliceret. Men det behøver alle projekter jo heller ikke at være :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej nogle gange er det helt rart med et lille hurtigt projekt :)

      Slet
  2. Godt tænkt ... altså det med stikningen ;O) den kunne jeg ikke helt gennemskue.
    Har sendt dig en mail, puden er på vej.

    Fortsat god dag til dig.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona jeg glæder mig til at modtage puden :)

      God aften til dig :)

      Slet
  3. Fin ide og især stikningen :-)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...