søndag den 14. juli 2013

Er man hækle-nørd når man...

Er man hækle-nørd når man bare synes en digital omgangstæller er fed ?


Det er man jo nok, men det er da smart, jeg hækler tit noget hvor jeg skal tælle mange omgange, også er denne digitale omgangstæller god, og jeg slipper for at have papir og blyant liggende. 
Den kan sættes fast om fingeren, og den husker hvilken omgang man er nået til 
selvom den evt. når at slukke sig mens man hækler.
Jeg købte også en til hver af drengene, de synes den er sjov og meget bliver der talt rundter/omgange på pt. Den pink er selvfølgelig min ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...