tirsdag den 13. august 2013

Så er et nyt skoleår igang.

Vi har haft en rigtig skøn sommer, og der har ikke være tid og lyst til at kaste mig over computeren, men jeg har selvfølgelig læst med rundt i blogland. Jeg har faktisk også fået lavet rigtig mange krea ting i løbet af sommeren, nogle af dem viser jeg senere, lige pt. har jeg flere bolde i luften for min ene søster skal giftes i næste måned, men jeg kan selvfølgelig ikke vise frem løbende da begge mine søstre kigger forbi bloggen engang imellem ;)

Drengene startede i skole igår, idag skulle de første bøger bindes ind, drengene har selv valgt hvordan bogbindet skulle se ud, jeg har ikke købt billigt bogbind, men det er altså ikke lige så "stærkt" som det mine skolebøger engang blev bundet ind i, så jeg taper lidt ekstra med klart tape på hjørner og kanter, det er jo drenge jeg har ;) 
I søstrene Grene har jeg købt neon klistermærker, jeg synes de er lidt sjove her på bøgerne :)



 

2 kommentarer:

  1. Øv at jeg ikke nåede at få fingre i de klistermærker, det ser rigtig godt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. De var vist også revet væk hurtig, bare da jeg var der stod der nærmest et par damer i kø efter mig.

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...