mandag den 22. oktober 2012

Bagermester bliver jeg ikke..

I dag blev vores store dreng 9 år, så det har vi selvfølgelig fejret hele dagen :)
Og han fik mange gaver lige fra morgenstunden, for Mormor og Bonus sov hos os, da de kom fra Kolding med drengene i går, drengene har holdt en dejlig efterårsferie der :)
Idag var jo almindelig skole dag og Mikkel skulle selvfølgelig have noget med at dele ud i klassen, jeg bagte muffins der var to farvet også lavede jeg en glasur i mange farver, det var Mikkel helt med på og han delte glad ud i dag :) Jeg viser så her til aften min ene søster (hende der bager denne slags kager) de rester der står tilbage af de farve strålende muffins..

Hvortil  hun så spørger mig: har drengene hjulpet dig ? Og jeg må dertil så svare nej, de der har jeg klaret helt selv.. Det skal hertil sige at hun spurgte med et glimt i øjet, måske regnede hun mine dekorationsevner af kager for lidt større,  men hvor har jeg grinet meget over det her til aften :)



Ja I skal da ikke snydes for at kig på mine multifarvet muffins :)

Den store bagermester bliver jeg ikke, men når bare smagen er i orden og børnene er glade så går det jo :)
Også er det jo godt at have en søster i baghånden når der skal bages lidt udover at sædvanlige og skønt at vi kan forskellige ting :)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med sønnen. Må altså sige, at jeg vil foretrække dine muffins. De ser dejlig hjemmebagte ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Signe :) jeg må lige fortælle at Mikkels skolekammerater spurgte efter opskriften på glasuren ;)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...