lørdag den 6. oktober 2012

Jeg har vundet en give away, min første :)

Jeg har vundet en give away hos Menneskeskrumlet, en lækker t-shirts som Christina selv her tegnet motivet til, hun tegner virkelig fantastisk , så kig forbi hendes blog og drøm med og fald i staver over de vidunderlige ting hun tryller frem :)


En sand fornøjelse at modtage parken, gennemført fra yderst til inderst :)


Jeg har sløret lidt af teksten da jeg ikke har spurgt Christina om jeg måtte lægge alle oplysninger her :)

2 kommentarer:

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...