søndag den 28. oktober 2012

"Halstørklædet" er færdigt.

Sidste år hæklede jeg flere almindelige halstørklæder og halstørklæde-rør, i år prøver jeg så et halstørklæde med knap, ved ikke hvad det kaldes :) Det er helt sikkert ikke det sidste jeg hækler, og det næste bliver nok lidt længere.























Farven er mest rigtig på det første billede, kunne kun få farven frem når halstørklædet lå på bordet, og det ville have set meget fjollet ud hvis jeg lå på bordet med halstørklædet på for at vise hvordan jeg syntes det skulle side ;)







3 kommentarer:

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...