lørdag den 13. oktober 2012

Mini toilettaske.

Ja jeg var da også nød til at prøve at sy disse små tasker, og efter jeg fandt en rigtig god diy hos Stjernefrø blev det hurtigt til 3 stk. Foret inden i er i samme stof som den lille snip i enden af hver taske.


2 af disse skal bruges som mini toilettasker, da drengene skal på efterårsferie hos Mormor og Bonus i morgen, da de ikke er ældre en de er skal de jo ikke have meget toiletgrej med, tror drengene senere vil finde på at bruge dem som penalhuse :) De har selv valgt hvilke stof jeg skulle sy i.
Den mørke er en makeuppung den er syet lige efter Stjernefrøs diy, de to med stjerner er der kun taget 4 cm i hjørnerne, det var for at give dem lidt mere længde da der skulle kunne ligge en tandbørste og tandpasta i. Havde jeg flere lynlåse på lager vil jeg lige sy et par stykker mere, bare fordi den diy er så nem :)

God lørdag til alle :) 

8 kommentarer:

  1. Stjernestoffet er rigtigt sød, så er drengene rigtigt klædt på til tur hos mormor.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har opdaget at jeg åbenbart har en ting med stjerner ;)

      Slet
  2. De er meget flotte. Dejligt at du kunne bruge min DIY.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det bliver heller ikke sidste gang jeg bruger din diy :)

      Slet
  3. Hvor er de fine - den DIY en røget i to do-bunken :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg tænkte også haps da jeg så den :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...