tirsdag den 27. august 2013

En super lyn hækler.

Det må være det jeg er ;) Jeg viste for et par dage siden lidt af et sjal jeg var igang med, garndamen jeg købte garn af, spurgte jo om jeg var en hurtig hækler, og det kom så an på en prøve. Jeg har brugt 11 dage, og jeg har altså ikke haft det i hænderne hele tiden, har også haft en arbejdsuge og en Polter abend. Men nu er jeg færdig, tror min garndame troede opskriften var mere indviklet, opskriften er her fra. Men det var her jeg faldt for sjalet. Glæder mig til at bruge det, er så vild med farverne også er garnet bare lækkert.





Dette er hvad der kan komme ud af 12 nøgler garn :o)

11 kommentarer:

  1. wauuhhh.. det er vidst hvad jeg kan sige.. Det er godt nok flot.. og sikke nogle flotte farver.. :o) Er død misundelig

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, jeg er også godt tilfreds med farverne :)

      Slet
  2. Super flot sjal, tænkte nok du blev færdig med det, godt gået Anja - flotte navneskilte du har fået lavet.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mona, ja jeg måtte også eje nogle navneskilte, de er lige prikken over i'et :0)

      Slet
  3. Det er blevet super flot Anja .. :) Skønne farver du har valgt.. Jeg håber du bliver lige så glad for dit som jeg er for mit ;)

    Mvh. Sofie / hyggetanten.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er jeg sikker på jeg gør :)

      Slet
  4. Hvor er det lækkert !! :-)

    SvarSlet
  5. Super - super flot og det er super hurtigt hæklet :-)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...