søndag den 25. august 2013

Polter abend.

I går holdt vi Polter abent for min søster, det var en rigtig rigtig hyggelig dag/aften. 
Vi hentede hende hjemme, førte hende til Amager hvor vi overraskede hende med at hun skulle puste glas hos en glaspuster, vi havde bare valgt så rigtigt ud fra hende reaktion at dømme :-D
Der efter spiste vi en lækker frokost og så tog vi ind til indre Kbh. hvor der var fest i gaderne :) 

Ville bare lige vise jer dette fine slør jeg havde lavet til min lillesøster ;) 
Selve hårbøjlen havde jeg liggende fra en nytårs aften, også syede jeg tyl på.

3 kommentarer:

  1. Du må have haft en køn søster til polterabend, med det fine slør :-)Herlig ide med at puste glas - kom der noget godt ud af det ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Min søster var meget køn med sløret, men havde ikke lyst til at komme på bloggen med det ;) Min søster fik lavet en lille fyrfadstage/skål og en julekugle, håber at kunne vise det frem her når hun har fået det hentet. Jeg må indrømme at jeg godt gad prøve det selv, det var så spændende :)

      Slet
    2. Det er nok ikke så nemt som det ser ud til :-)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...