lørdag den 24. august 2013

Et lille kig...



Se...


Jeg har fundet ud af at jeg da skal eje et sjal... Og helst inden D 7/9-13... Så jeg kan bruge det ved søsters bryllup ;) Så forrige fredag var jeg i garnbutikken og købe garn. Da jeg fortalt garndamen at jeg helst skulle være færdig på 3 uger fra indkøbs dato, kiggede hun og spurgte: er du en hurtig hækler ? 
Jeg kunne ikke lade være med at grine og svare: det finder jeg ud af nu ;) 

Tror jeg når det, giver det i hvert tilfælde et seriøst forsøg.

God weekend :) 

4 kommentarer:

  1. Det bliver spændende om du når det ;O) pøj pøj

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak, jeg tror jeg når det ;)

      God aften :0)

      Slet
  2. Det skal du nok nå :-) Vil gerne se det færdigt ik`? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg viser frem når jeg er færdig, tror jeg når det jeg er lidt over halvvejs ;)

      God aften :-)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...