søndag den 23. juni 2013

Hæklet kanin + suttesnore.

I dag her vi været på barselsvisit hos et vennepar, de har fået en dejlig dejlig lille pige.
Bliver man ikke altid lidt skruk når man ser de små størrelser, skulle vi lige nappe en mere selv.. :)

Jeg valgte at gaverne skulle være hjemme gjorde, en hæklet kanin og et par suttesnore. 
Jeg tjekkede hos Sikkerhedsstyrelsen hvor lang en suttesnor må være, 22 cm. 








Så er der kun 1 skoleuge igen, drengene glæder sig og bobler af begejstring over at de snart skal på ferie i Jylland hos Mormor og Bonus, uden Mor og Far ;)


6 kommentarer:

  1. Åh den er kær den kanin. Heldige baby... Og jo babyer er nærmest farlige at være sammen med... Man kan ikke få nok.
    Kh Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret Signe, babyer er nærmest farlige at se og holde, jeg vil nu nøjes med at låne babyer i fremtiden :)

      Slet
  2. Har du en opskrift på kaninen? Jeg er ved at lave noget ligende og kan ikke gennemskue de opadvendte fødder og har svært ved at få hovedet helt rundt.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Opskriften er fra bogen Virka Amigurumi af Mia Bengtsson :)

      Slet
  3. Kan man få en opskrift på suttesnorene, er helt vild med mønstret! :)

    SvarSlet
  4. Tak :) jeg har desværre ingen opskrift på suttesnorene da jeg har hæklet dem lige ud af hovedet. Men jeg har gjort sådan. Jeg har hæklet Star Stitch en enkel gang frem og tilbage, fandt en video på you tube hvor de viste mønstret. Kanten er alm. fastmasker og snoren i enden er luftmasker, som er syet fast. Håber du kan bruge beskrivelsen til noget :)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...