tirsdag den 17. september 2013

Sangskjuler.

Nu tror jeg det er ved at være sidste indlæg som er bryllups relateret i denne omgang, men jeg bliver lige nød til at vise jer denne sangskjuler.


Da min søster jo bager den ene fantastiske kage efter den anden, 
måtte det være en kage jeg lavede som sangskjuler .

Jeg har brugt samme fremgangs måde som ved disse spartlede juletræer 
Jeg gav til sidst hele "kagen" en gang klar lak, som jeg tilsatte lide pink maling uden at røre det helt sammen, for at få "spil" i farverne hvid og svag lyserød.
Blomsterne lavede jeg i papirler, brugte en rigtig fondant form, malede dem pink, og gav dem så en gang lak og en elfenbens farvet perle i midten.




Nu har vi 3 søstre pyntet hinandens hjem, når en af os blev gift, denne gang lavede jeg hjerter der blev malet eller tapetseret og skrevet hilsner på. Lanternerne stod i vinduet med elektriske lys i og bød brudeparret velkommen hjem, sammen med chokolade og en champagne på køl. 
Lidt toiletpapir, serpentiner og små papirhjerter er der nu også blevet brugt hos hinanden ( det ene brudepar fandt stadig små papirhjerte da de flyttede et par år senere ) 





Lanternerne har jeg jo lavet før til vores kobberbryllup. Her finder du diy på hvordan du laver dem.

7 kommentarer:

  1. For dælen da en fin sangskjuler - den må have indbragt klapsalver :-)

    SvarSlet
  2. Den er rigtig lækker at se på. Jeg får helt lyst til at smage.

    SvarSlet
  3. Sikken et flot stykke arbejde du har fået lavet, heldig søster/svoger du har.

    Mona

    SvarSlet
  4. Hej laver du på bestilling?

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...