lørdag den 12. januar 2013

Papir lanterner.

Jeg har malet og malet.. kobberfarve og flere brune nuancer, farverne er blevet strøget op på A4 papir og så olieret. Her hos Fantastisk Sommerfugl har jeg set lanterne, hvordan man folder dem og hvordan man laver papiret der til, der er også mange andre skønne ideer på den blog :)


Jeg er godt tilfreds med dem, og jeg har lavet papir til rigtig mange lanterne, så jeg skal gerne finde nogle batteri fyrfadslys til ikke alt for mange penge, ja ja det ville jo have været smart at købe dem i december da alle butikkerne havde dem, for jeg ville sætte rigtig mange lanterner på bordene, og tror det vil blive for varmt med et hav af levende lys på bordene, så jeg ville bruge 50% levende lys og 50% batteri lys også kunne de stå blandet med hinanden, så lægger man vel ikke mærke til at det er batteri lys ! og så bliver dugen de skal stå på hvid :) 
Nu skal jeg igang med bord kortene..


Jeg håber I kan få indtryk af at lanterne har forskellige nuancer.

12 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, de kom lige på min (lange) liste over ting jeg må lave :)

    SvarSlet
  2. Super flotte, og passer jo lige i denne mørke tid:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Disse tre lanterner har vi stående på sofabordet, levende lys må der til på denne årstid :)

      Slet
  3. Jeg glæder mig til at se dem !! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gør jeg også ;) tror jeg har papir til at folde 50 stk...

      Slet
  4. Det ser rigtig godt ud Anja, super ide med batteri fyrfadslys.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona, Ja vi vil jo nødig stege gæsterne ud ;)

      Slet
  5. De har masse af dem i tema ved engangs telerknerne, 2 for 10kr

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du gjorde mig opmærksom på det, Søren har lige været forbi Rema, også var det 4 stk. for 10 kr :-D

      Slet
  6. Det bliver simpelthen så hygsomt :)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...