tirsdag den 15. januar 2013

Sidste års fastelavn udklædning.

 Mens drengene og jeg er begyndt at tænke over dettes års fastelavn udklædning, vil jeg lige vise drengenes udklædning sidste år.


Emil ville gerne være en mælkekarton.


Og Mikkel ville gerne være en æske farveblyanter.

I år vil drengene gerne selv være med til at lave deres udklædning, det er lidt fedt at de gider den slags ting :)
Og det lyder til at det er robotter vi skal lave, men det kan jo ændres endnu, mulighederne er jo mange. 







15 kommentarer:

  1. Hvor er de bare super gode!

    SvarSlet
  2. De er da vild flotte Anja, det må være fedt at ha' en mr der bare kan det der.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona, jeg har ventet flere år på at drengene ikke bare ønskede et kostume fra fætter BR ;)

      Slet
  3. Hold da op - hvor er de gode :-) Jeg er vild med mælkekaronen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte, det er også den jeg bedst kan lide :)

      Slet
  4. Sikke nogle flotte udklædninger, det er da helt vildt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina, ja papkasser kan forvandles til mange sjove ting :)

      Slet
  5. De seneste år har jeg set mange skønne udklædninger, men må ærligt sige, at det her virkelig er den flotteste:-) Stort kadu til moderen der står bag:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena, jeg må nok indrømme at jeg lige her har en fordel ved bl.a. at være udlært skiltemaler :)

      Slet
  6. Hvor er de bare flotte, ærgerligt man ikke har børn i den alder mere.
    Hvor er du bare dygtig til at male og tegne, det da helt vildt :-)

    Har lagt mig som følger af din blog og glæder mig til at se meget mere.

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Susi, og hvor dejligt at du har lyst at læse med her :)

      Slet
  7. Hej..hvad brugte i til at lave mælkekarton?

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...