mandag den 13. august 2012

Bogmærker blev det også til..

Da drengene og jeg legede med krympeplast i weekenden, fik jeg en ide til bogmærker. Det er stadig på forsøgs basis ;)

Men altså jeg tegnede forskelige motiver, en tur i ovnen med dem, også en tynd læder snor med et stykke krympeplast med motiv i hver ende.. og det er så her at man opdager hvor vigtigt det er at huske at lave hul i krympeplasten inden "bagningen"..


Den med "god nat " i, er til mig selv, jeg glemmer tid og sted når jeg læser, og så kan det jo godt være lidt svært at komme op næste morgen.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting I har fået lavet :-)Sjov idé med bogmærket.
    Her har vi også leget med krympeplast i dag... Der var også flere der glemte at få huller i FØR det kom i ovnen :-)
    Hvis du har lyst kan du kigge forbi og se det på min blog og samtidig deltage i min give away der også indeholder krympeplast :-)

    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er en sjov ting at lave med børn også er der ikke lang ventetid før de kan se hvad det er de har skabt :) jeg skal klart ind og kigge på din blog, det lyder spændende :)

      God aften. Hilsen Anja

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...