lørdag den 11. august 2012

Jeg har flettet mig en taske..

Jeg har set mange der har lavet Candy Wrap, synes der er mange bud på sjove tasker, men jeg kastede mig ikke ud i det.. men så begyndte min mor på det.. og ja så skulle jeg da også prøve :)
Men som så meget andet er forarbejde stort.. og jeg mener forarbejdet her er STORT !

Man skærer strimler til og man taper dem, så folder man dem også begynder man at flette.. og så syr man det hele sammen på kryds og tvære inde i de flettede strimler, og så prøver man måske kræfter med en lynlås eller anden form for lukke-mekanisme ;)

Men nu har jeg lavet min første Candy Wrap taske, og Bonus - min mor´s mand, har været så sød at sætte hankeholder i tasken og nitte til remmen i for mig, værktøj til dette ligger jeg ikke lige inde med, endnu.

Til denne clotch har 2 stof og stil kataloger, 8 kaffeposer og en gammel bog måtte lade livet.

 Hankeholder, nitter og læderremmen er købt i Læderiet i Århus, et sted hvor jeg godt kunne svinge mit Dk for vildt.. De har bare så mange ting og jeg kunne sagtens få mig en ny hobby : at sy skind tasker... ikke at manden min synes jeg trænger til flere ;)


-nu mangler jeg bare en festlig anlednig til at lufte tasken :)

4 kommentarer:

  1. Den er da super sej .-) Godt gået :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot, og hvor er din blog blivet flot, må flovest mig nogler ordentlig billeder til for oven, men det bliver næppe som tegning :)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...