onsdag den 22. august 2012

Patchwork

For nogle år siden syede jeg meget patchwork, og  jeg er så heldig at eje en Pfaff som kan så mange ting som jeg ikke kan huske halvdelen af uden at slå op i brugsanvisningen, men jeg er glad for den, og håber da også at komme igang igen, men det kræver lidt mere plads, end vi bor på, at kunne have et sybord stående man kan gå frem og tilbage til. Men lidt kan jeg da huske såsom at sætte den til frihåndsstiplesøm, så nu skal jeg se om jeg kan vende familien til at bruge disse :)

2 kommentarer:

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...