søndag den 12. august 2012

Krympeplast.

Drengene og jeg har hygget os med krympeplast, og det bliver ikke sidste gang. Jeg havde indkøbt hvidt, sort og klart krympeplast, og så tegnede vi ellers løs med farveblyanterne. Her er hvad det blev til i denne omgang.


Vi har nu lært at sort, hvid og klar krympeplast ikke skal have ens "bagetid", ikke at der skete noget ved det, men det sorte skulle have længst tid


Jeg er helt vild med ninjaen, men den blev ikke lavet til mig, øv.. :)

Der blev lavet nøgleringe af nogle af pladerne. Og yngste knægt har bestemt at hans plader skal laves til halskæder og armbånd, fedt at han selv har ideer til hvordan det skal bruges, så det må vi kigge på senere når moren har fundet passende elastiktråd :)

2 kommentarer:

  1. Hej Anja.
    Lige et lille tip til dig.
    Hvis du sætter et billede ind i din profil,så vises det på de forskellige blogge du tilmelder dig. Pt ryger du ind i bunken af Læsere uden billede. Så er det ikke sikkert de finder dig og kigger forbi din blog. Det behøver jo ikke være et billede af dig, men måske en af dine tegninger eller lign.
    God aften til dig fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet, det vil jeg bestemt prøve :)
      Og god aften til dig.

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...