fredag den 17. august 2012

Ny voksdug, kræver ny vægfarve..

Ej selvfølgeligt ikke, men jeg har den sidste måned gerne ville skifte farve på et par vægge. De var mørke lilla, det har de vist været et lille år, men... det er jo ikke min farve, jeg er mest til de blå, petrol, turkise og grønne farver, men så har vi også prøvet at bo med den farve, jeg er så heldig at manden min ikke blander sig i farver :) Nå men i går købte jeg en ny voksdug i mørk turkis, og så måtte væggene skifte farve, nu er de mellem turkis ;) Så mens drengene så Disney sjov fik de to vægge lige en tur.

farverne er desværre lidt svære at gengive rigtig.

Vi bor med næsten råhvide vægge i hele huset, men har enkelte vægge eller møbler i farver, og det bliver som reel stærke farver jeg bruger, tænker tit nu skal det være lyse farver du vælger denne gang, men nej jeg er til farver med smæk på ;) Denne gang fik malingen også lidt ekstra tonefarve inden jeg var tilfreds med farven.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...