torsdag den 14. februar 2013

Glædelig valentinsdag til jer alle :)


Det er en meget sød tradition, og den bliver da også mere og mere dansk, men det er nu ikke en dag vi gør noget ud af her i huset, måske er det fordi vi ikke er vokset op med den - det er vi feks. med mor og fars dag, de dage har jo været en dansk tradition i mange år. 
 Jeg er så heldig at min mand ofte kommer spontant med blomster, og oven i de spontane blomster kommer min mand også altid med blomster på min fødselsdag, vores årsdag, vores forlovelsesdag og vores bryllupsdag, så jeg har bestemt ingen grund til at klage over at der ikke kommer blomster på valentinsdag :)



1 kommentar:

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...