lørdag den 9. februar 2013

Hyacinter.

Hyacinter bringer forår, håber jeg.. Jeg går som de fleste og venter på foråret.
Jeg indkøbte 10 hyacinter, også har jeg ellers lavet forskellige "skjulere",
 Nettos hyacinter passer lige ned i en 3/8 blik dåse,
 også er det ellers bare lidt forskelligt tapet og snor jeg har brugt, og foret dåsen med en plast pose.
Har foræret de første 4 stk. væk, jeg er vild med hyacinter, men tror simpelhen ikke vi kan holde til duften af så mange når først de blomstre, også skal jeg ellers holde lidt øje med min kære mand


- han har som barn engang spist en hyacint ;)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde, og mon ikke manden er blevet klogere med årene ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo nu vælger han lidt anderledes hvis han er sulten ;) God søndag :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...