onsdag den 20. februar 2013

Nye iPhone sleeves.

En veninde så de iPad sleeves med læder look jeg har syet, og spurgte så om jeg evt. kunne sy et til hendes iPhone ! Jeg trængte også selv til et nyt, så frem med symaskinen igen.
Nu er det sådan at det forskellige imiteret læder jeg har, giver sig forskelligt... så et endeligt mønster kunne jeg ikke lave. Jeg fik derfor lavet flere sleeves til iPhone og et par stykker der passede til drengenes ipods, men det er jo altid godt at have et lille lager, ik' ? :)

8 kommentarer:

  1. Jo, det er skønt med lidt lækkert hjemmelavet på lager :-) De er ellers fine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina :) jeg ender nok med et stort lager ;)

      Slet
  2. Hvor er de bare fine, super med lidt i baghånden hvis man lige står, og mangler en lille gave ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona, min den ældste knægt har allerede sagt at han gerne vil give et sleeve i gave næste gang han skal til fødselsdag, og med 27 børn i hans klasse kunne jeg godt få travlt ;)

      Slet
  3. Du laver nogle super flotte ting :-)
    God aften til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de rosende ord :) og god aften til dig :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...