tirsdag den 12. februar 2013

Gymnastik/svømmepose

Ja når man ikke lige har verdens største lager af stof -det er lige her manden min og jeg ikke er enige ;)
Så må man jo trylle.. Jeg har længe skulle sy Mikkel en ny gymnastik/svømme pose, nu kunne den gamle virkelig ikke mere og den var faktisk også for lille. Men jeg havde ikke lige fundet noget stof til en ny og egentlig heller ikke haft tid til at kører efter det. Men jeg havde da en tekstil voksdug liggende, så det blev den der måtte lade livet og blive til en pose..


Og så lidt neon gul elastik og orange syninger for at pifte posen op. Mikkel er heldigvis tilfreds :) han har selv valgt at der skulle være hank i, ikke skulder remme, for så er den nemmere at hænge op i hans garderobe i skolen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...