søndag den 24. februar 2013

Kan man få for mange halstørklæder ?

Ja jeg kan ikke.. Og jeg har efterhånden nogle stykker, disse har jeg selv lavet, de 3 første er hæklet med fastmasker eller stangmasker, det er kun det natur farvet jeg har strikket. Jeg har hæklet et par år, og kan sagtens læse en hækle opskrift, men disse halstørklæder er hæklet lige ud af hovedet.

Dette er sidste skud på stammen.


Og nu jeg tager billeder kan jeg se at jeg åbenbart har en hang til store og laaange halstørklæder ;) 




Ja man behøver altså ikke kunne ret mange hæklemasker for at variere udseendet, det kan garnet klare :)

God søndag :)

2 kommentarer:

  1. Nej det kan man ikke, men jeg mangler et godt system, så de ikke ligger i en rodestak.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg egentlig også, den "knage" der er på billederne sidder på badeværelses væggen, og ville fylde lidt for meget i landskabet i entreen :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...