tirsdag den 5. februar 2013

Sikken en fest vi har haft...

Og det havde vi, en fantastisk fest, skønne og glade gæster, lækker mad, vidunderlig kage og ikke mindst en gave regn og en afslappet stemning, så kort og præcis kan det siges om vores kobberbryllupsfest :)


Og så tog disse to unge herrer fusen på mig, de holdt tale for mig, det var så fint og så flot af dem, de er 6 og 9 år. De er da vildt gode til at holde på en hemmelighed, for jeg havde da ikke luret at de og deres far gik og lavede tale i smug.



Jeg fik lige i farten husket at tage et billede af bordene, og da mørket faldt på kom lanterne rigtig til deres ret.



Min ene søster havde lavet denne fantastiske kage, I kan nok genkende hjerterne fra indbydelserne, og da det jo var et kobberbryllup, havde hun lavet en halv kage. 

Fantastisk fest :)








3 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen. Dejligt at den gik godt.

    Hvor fantastisk at dine 2 knægte holdt tale. :-)

    Sikke nogle flotte borde og fed ide med den halve kage :-) de lanterner er da for fede. De må vidst på to-do listen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, ja der blev jeg meget overrasket af mine drenge, og bestemt også da jeg så kagen min søster havde lavet, for hun havde ikke ville fortælle hvordan den ville komme til at se ud :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...