torsdag den 15. november 2012

Julekort, for eller imod !


Jeg roder lidt med julekort og juletræer, i mange år var julekortene alle håndtegnet og ikke to var ens, så fik vi drengene også var de selvfølgelig motivet der prydede årets julekort, men nu ved jeg ikke helt om jeg skal droppe julekortene, er tiden løbet fra det ! Der er ikke mange der sender julekort mere, det er blevet helt almindeligt at en julehilsen er på sms eller mail, og tit en der er upersonlig og kan være sendt til en eller ti personer. Nå men mens jeg tænker over det, vil jeg tegne lidt videre på mine juletræer :)






8 kommentarer:

  1. Jeg skriver ikke selv julekort, men jeg elsker selv og få dem.
    Så syntes da helt bestem du skal fortsætte, og hvis du nu selv tegner dem, det må da skabe lykke hos modtageren.
    Jeg ville da blive rigtig glad for et hjemme tegnet kort fra dig ;O) ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også jeg skal sende julekort i år, sidste år nåede jeg det ikke, og det var bare så forkert bagefter :) God aften :)

      Slet
  2. Jeg plejer at skrive julekort, for jeg synes nemlig selv det er skønt med en julehilsen.
    Synes det er nogle spændende juletræer du har tegnet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så hyggeligt at modtage en julehilsnen :)
      God aften til dig :)

      Slet
  3. Jeg elsker julekort. At lave dem, skrive dem, sende dem og modtage dem. Og jeg værner om traditionen. I min verden er julekortet et symbol. Jeg udvælger, hvem jeg sender til, laver personlige kort og bruger tid på at skrive en reel tekst.
    Jeg ville ønske, at flere holdt fast i traditionen. Så jeg opfordrer dig kraftigt til at sende ud.
    God dag,
    Sidsel

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også besluttet mig til at sende ud igen i år, det er altså en hyggelig tradition :)
      God aften

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...