søndag den 18. november 2012

Kage kiks...



Her er tale om et af de store kage kiks ;) Idag skulle vi have et par venner og deres børn til frokost, inden de kommer tænker jeg: jeg laver da lige nogle cupcakes til eftermiddags kaffen ! Så langt så godt, hvilken cupcakes skal det så være... tænke tænke...  nej nej det skal ikke være de der banan cupcakes som jeg næsten kan bage i søvne, jeg vil da prøve en ny opskrift: Marmor cupcakes. Jep her der de så ! Ikke særlig kønne vel :)
De var næsten ikke til at få op af formen uden at de gik i smulder, frostingen camoflerede det hele lidt men helt godt blev det nu ikke, men smagen var okay, og vi fik et godt grin ud af dem ;)
Og da jeg er helt sikker på jeg fulgte opskriften rigtig, havde nu undret mig over den store mængde smør der skulle i, er der nu et minus på den side i bogen. Tror det er godt jeg lever af at sælge maling og ikke kager :)


3 kommentarer:

  1. Så længe smagen var god, så er det er succes i min bog (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. De smagte nu godt!! :-)
    Mette

    SvarSlet
  3. Godt I kan bygge mine bage-selvtillid lidt op igen ;)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...