fredag den 30. november 2012

Pakkekalender

Hver år tager vi denne kasse frem, det er drengenes pakkekalender-kasse.


Den kan rummer små og store gaver, men den kan også indeholde kartofler !
Jep mine drenge har prøvet at nissen havde lagt en kartoffel til dem hver, de vidste godt hvorfor nissen havde lagt en kartoffel... ja det var ikke for god opførelse ;) men senere på dagen kom nissen alligevel med en lille spændende gave.

Nissen her i huset kommer først om eftermiddagen, for vi har prøvet flere gange at den ældste af drengene står op midt om natten for at se hvad nissen har lagt, og det kan forældrene ikke holde til i 24 dage ;)

Imorgen aften trækker jeg vinderen af min give away :)

Nu skal jeg se at få pakket lidt krea ting for vi skal til pizza og juleflet med 0.D 

Rigtig god aften 

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin kasse. :-) åh jeg ville gerne have set deres øjne da de så kartoflerne :-)

    Egentlig en god ide med at vente med gaven til om eftermiddagen. Den vil jeg overveje :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hos os fungere det med eftermiddagen, så har de noget at se frem til efter skoletid :)

      Det sjoveste med kartoflerne var da jeg spurgte den yndest knægt om hvad han så ville bruge den til, han svarede mig helt roligt: ja vi kan jo spise den...
      Det var meget svært at holde masken ;)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...