lørdag den 11. maj 2013

Jeg øver mig !

Det er nemlig lige det jeg gør, øver og øver.. jeg har købt Promarker tusser, og ved allerede at mit farveudvalg bestemt ikke er stort nok, farverne skal være mere tone i tone med hinanden.
Men de er ikke helt billige så det må komme lidt hen af vejen, jeg er så heldig at have fødselsdag senere på måneden så gæt hvad der ligger højt på ønskelisten...
Jeg har set flere videoer på Youtube hvor andre giver gode råd til brugen af Promarker,
Jep det ser jo nemt ud ! Og det bliver det sikkert også hvis jeg bare holder ud ;) 


En dejlig lørdag til jer :)

3 kommentarer:

  1. Det ser da super flot ud Anja, hvad er det lige der gør at disse Promarker tusser er anderledes en alm. tusser ??

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. 300 % enig med Mona... Super flot. Og svar på hendes spørgsmål venter jeg spændt på :o)
      Nu har man snart set de flere steder. De må kunne noget specielt.

      Slet
    2. Tak skal I have, men I skulle se de tegninger de øvede tegnere kan lave med Promarkers, wauw siger jeg bare :) Det er en tus der er alkohol baseret, man kan blande farverne med hinanden, så man kan arbejde med toner og skygger i tegningen.

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...