søndag den 12. maj 2013

Mors dag.

I år gik drengene meget op i at der er en dag der hedder Mors dag, 
skønt for mig, vi havde en rigtig dejlig formiddag sammen :)
Jeg blev vækket da de havde lavet morgen mad sammen med faderen, frisk bagte croissanter mums..


Da morgenkaffen var drukket fik jeg besked på at nu ville de køre en times tid !
Jeg ventede i spænding, hvad de mon lavede...
De var kørt til et pluk selv sted i Skibby, 
der havde Emil og Mikkel plukket den smukkeste buket,
 alle tulipaner er nøje udvalgt til mig <3 

4 kommentarer:

  1. Det synes jeg er en rigtig god idé - at de selv har plukket blomsterne. Og de har gjort det godt....det er en meget smuk buket.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg synes også det var en fantastisk ide med at plukke blomsterne selv, drengene havde hygget sig meget med det og det er bestemt den smukkeste buket jeg har modtaget :)

      Slet
  2. Herligt :) Hvor er det en fin ide at plukke en personlig buket <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev også helt blød over drengenes glæde ved selv at have plukket den :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...