søndag den 30. september 2012

Fødselsdag og skattejagt.

Idag holdt vi 6 års børnefødselsdag for Emil, 11 friske drenge :) De hyggede sig og det gik så nemt, jeg havde jo haft hovedbrud over skattejagten.. men så foreslog en veninde at vi lavede billede skattejagt, altså tog billeder af hele turen, og hang dem op med ikke for store afstande imellem Genialt, den ide nappede jeg,  vi tog 25 billeder (og lamineret dem) og så skulle drengene genkende stederne der var på billederne, hele turen tog ca 30 min. og vejret var jo med os så det var dejligt at komme ud og blive rørt :)

Jeg må lige vise denne skønne kage, det er den ene af mine søstre der har lavet den :)
Hun lavede også en  kage til Mikkel da han blev 6 år. Emil var meget stolt af sin pirat kage, den var meget stor, og der var mere end rigeligt til alle børn og deres forældre, vi havde inviteret forældrene til at blive til en kop kaffe ved afhentningen.


Farverne er desværre ikke så gode på dette billede.

Bare for lige at vise hvor stor kagen var, vi måtte tage en 
hylde ud i lågen for at kunne lukke køleskabet.









3 kommentarer:

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...