mandag den 10. september 2012

Mit evigheds projekt.

Dette er mit evigheds projekt, men jeg elsker det, og glæder mig til en dag hvor det er færdig, så skal det ende med at være et sengetæppe.
Ikke at jeg skynder mig, jeg tager det frem engang imellem og syr et par rækker på.
Ideen til tæppet og hvordan det skal ende med at se ud er kun i mit hoved.


Indetil nu er der 44 rækker, alle rækkerne består af 39 stykker, de stykker er alle skåret ud
 i 5 cm x 5 cm. ialt 1716 stykker, og jeg regner med at skulle sy 390 stykker mere sammen til rækker og så på tæppet.
Jeg har lagt  ca. 10 rækker op afgangen, også syet 6 rækker sammen, også lagt flere rækker op og så syet sammen igen, så jeg hele tiden var sikker på at de hele passede sammen. Til sidst tænker jeg der skal en bred kant på til at samle det hele.
Ja dette er mit evigheds projekt, hvad er dit ? :)

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare fantastisk ud... og du er jo kommet rigtig langt! Jeg startede på et håndquiltet tæppe for ca. 12-14 år siden.... det er vist mit evighedsprojekt... men nu er det bare ikke så hip mere... måske om 20-30 år, når 90'erne kommer på mode igen ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) ja det er bare at være tålmodig 90'erne skal nok komme igen ;)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...