søndag den 23. september 2012

Impuls køb..

Ja det er dette.. men jeg måtte bare eje dette garn... og dette fantastiske karton med monstre og disse knapper... og disse skønne stjerne-stoffer.. 


Men jeg har da en plan eller to.. tror jeg skal hækle stjerner af neon-garnet, tror de kunne blive fede !
Og da jeg lægger stjerne-stofferne ind til resten af stof lageret, må jeg erkende at at jeg da vist har en ting med stjerne, for det er bestemt ikke første gang jeg har købt stjerne stof, bare ikke i disse farver, de lyserøde farver er ellers meget ulig mig ;)
Knapperne er det eneste jeg er helt sikker på hvad skal blive til :)
Ellers har jeg klippe-klistret bord pynt til Emil kommende fødselsdag, det viser jeg senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...