tirsdag den 18. september 2012

Taada....

Ja okay det er ikke en ny tænkende opfindelse eller den dybe tallerken ;)
Men jeg har syet et iPad sleeve, til mig selv :), jeg har i hånden quiltet omkring nogle af æblerne, også ladet maskinen klare resten. Jeg har brugt filihunkat`s og Binemor´s diy som guide :)



Som før nævnt var stoffet oprindeligt købt til en taske, og jeg havde også købt mønsteret til... men efter at have læst mønsteret igennem mange gange + et par gange til, blev jeg enig med mig selv om at det mønster ville jeg da vist ikke blive "venner" med, jeg kunne simpelthen ikke se hvordan jeg skulle få det hele til at passe sammen, så det ville ende med spild af dejligt stof :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er den flot, rigtigt sødt du har quiltet rundt om nogle af æblerne.

    Mona

    SvarSlet
  2. Tak Mona :) jeg er også blevet rigtig glad for det :)

    Anja

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...